SKOŃCZY SIĘ ZA:

To jest miłość od pierwszego dotyku. Materiał jest idealny, prany kilkukrotnie nie traci swoich walorów, hafty wyszywane są dopracowane estetyczne nic się z nimi nie dzieje. Polecam!

Viola

Do sklepu

W czym możemy pomóc?

Jeżeli nie jesteś w stanie złożyć zamówienia online, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy sfinalizować Ci zamówienie

Tak, wszystkie nasze pościele, prześcieradła i ręczniki to STANDARD 100 od OEKO-TEX®. OEKO-TEX to niezależny na całym świecie system testowania i certyfikacji, który bada szkodliwe substancje, które są zabronione lub regulowane przez prawo, które są szkodliwe dla zdrowia. Testują również blaknięcie koloru i kwasowość jako środek zapobiegawczy w celu ochrony zdrowia na każdym etapie produkcji. 

Przeczytaj więcej tutaj>

Link do strony z płatnością jest wielorazowy. W przypadku błędu płatności należy raz jeszcze wejść w link, który został przesłany osobnym mailem na adres podany podczas zamówienia i skorzystać z linku do płatności.

Jeśli będziesz miał dalsze trudności z opłaceniem zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci sfinalizować transakcję.

Udzielamy dwuletniej gwarancji na wszystkie nasze produkty. Jeżeli nasz produkt kuli się powyżej 5% standardowego rozmiaru, odbarwia, pęka – napisz do nas na kontakt@marohome.pl, opisz problem, dołącz zdjęcia, a wymienimy/naprawimy przedmiot bezpłatnie.

Kod rabatowy możesz wpisać na etapie podsumowania zamówienia, w dwóch miejscach – w koszyku i w kasie. Pamiętaj tylko, aby zrobić to jeszcze przed dokonaniem płatności za zamówienie. 

Jak najbardziej możesz zmienić adres wysyłki. Poinformuj nas jednak o tym jak najszybciej. Jeśli paczka jeszcze do Ciebie nie wyjechała mamy możliwość zmiany adresu dostawy.

Tak, Twoje dane są u nas bezpieczne – dbamy o nie i przetwarzamy zgodnie z przepisami RODO.

Jeżeli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, możesz je anulować*. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

*Nie dotyczy produktów personalizowanych.

Skrzynki mailowe potrafią omyłkowo przydzielić nasze wiadomości do folderu SPAM. Sprawdź, czy tam nie trafiło potwierdzenie Twojego zamówienia i dodaj nasz adres mailowy do listy zaufanych odbiorców. Jeżeli mimo wszystko nie możesz nigdzie znaleźć wiadomości od nas, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta – udzielimy Ci wszystkich informacji związanych z aktualnym statusem złożonego zamówienia.

Podczas realizacji zamówienia zaznacz polę „Chcę fakturę VAT”. Po pojawieniu się dodatkowego pola podaj swój NIP oraz Nazwę firmy. Fakturę wystawimy na podane dane.

Więcej o czasie realizacji zamówienia w zakładce -> Dostawa i płatność

Po przygotowaniu przesyłki, wysyłamy Ci wiadomość na podany przez Ciebie adres mailowy. Znajdziesz tam link, dzięki któremu masz możliwość śledzić swoje zamówienie. wysyłana jest wiadomość z linkiem umożliwiającym śledzenie paczki.

Sprawdź status przesyłki, korzystając z otrzymanego linku. Jeżeli nie dostałaś maila z listem przewozowym lub masz problem z kurierem skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta – pomożemy Ci wyjaśnić tę sytuację.

Tak – wszystkie zamówienia przekraczające kwotę 250 zł wysyłane są na nasz koszt, chyba że w danym czasie trwa promocja na darmową wysyłkę, która zmienia tę kwotę. *

*Dotyczy tylko przesyłek na terenie Polski.

Tak, wysyłamy paczki zagraniczne. Na chwile obecną koszt takiej wysyłki ustalany jest indywidualnie w zależności od lokalizacji dostawy oraz gabarytów produktów, które mamy dostarczyć.

Zamówione przez Ciebie produkty pakujemy w zależności od ich wagi oraz gabarytu w kartony pochodzące z materiałów z recyclingu. 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po dokonaniu przez Ciebie płatności.
Dostępne metody płatności:

  • Płatności online realizowane za pośrednictwem operatora Przelewy24 
  • Płatności za pobraniem (płatności dokonywana kurierowi w momencie odbioru przesyłki) – nie dotyczy produktów personalizowanych.

Po wybraniu przycisku Przelewy24, możesz skorzystać z kilku metod zapłaty:

  • Kartą kredytową lub debetową
  • Przelewem bankowym
  • Płatność odroczona PayPo – kup teraz i zapłać za 30 dni lub rozłóż na raty.

Tak. Wybierz metodę za pobraniem w koszyku zakupowym.

UWAGA: Nie dotyczy produktów personalizowanych

Tak, możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą płatniczą. Po przejściu na stronę pośrednika płatności Przelewy24 (szybkie płatności), wybierasz opcję “Płatność kartą”.

Przelew tradycyjny można wykonać przez platformę Przelewy24. Zawsze możesz opłacić zamówienie wykonując przelew na poniższe dane:
Nr. konta bankowego (mBank)
56 1140 2004 0000 3602 8383 7066

Nr. konta bankowego walutowego w EURO
91 1140 2004 0000 3712 1968 1232

TYTUŁ PRZELEWU: NUMER ZAMÓWIENIA

Tak, możesz. Wybierz ze sposobów płatności Przelewy24/Szybki przelew (także odroczona płatność PayPo), wybierz metodę płatności PayPo i postępuj zgodnie ze wskazówkami. 

Tak! Jeżeli produkt jest nieużywany i niepersonalizowany – wyślij go do nas, wraz ze stosowną informacją, a my wymienimy go na produkt według Twoich upodobań.

Więcej informacji o polityce zwrotów znajdziesz TUTAJ

Produkty, które zakupisz w naszym w sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych. Czas ten liczony jest od momentu odebrania przez Ciebie lub upoważnionej przez Ciebie osoby paczki, do dnia nadania przesyłki zwrotnej.

UWAGA: Nie dotyczy produktów personalizowanych

Zazwyczaj środki za zwrot przesyłamy Ci niezwłocznie w momencie otrzymania przez nas paczki oraz weryfikacji, że produkty są pełnowartościowe. Maksymalny czas w jakim dostaniesz zwrot pieniędzy za zamówienie to 14 dni.

Środki zwracane są przez nas zawsze w takiej formie, w jakiej opłaciłeś zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem na wskazany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.

Dbamy o to, by nasze produkty były najwyższej jakości. Jeżeli jednak zamówione produkty nie spełniły Twoich oczekiwań, możesz go reklamować. Wyślij zgłoszenie z opisem wady, zdjęciem produktu i propozycją zadośćuczynienia na nasz adres: kontakt@marohome.pl lub zadzwoń do biura obsługi klienta. 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Przepraszamy najmocniej za pomyłkę! Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta – telefonicznie lub mailowo. Zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze nieprawidłowe zamówienie. Przekażemy Ci też wszystkie informacje o przesyłce produktu, który zamawiałeś.

Informacje o nas

Adres:
Giserska 28
26-600 Radom

Telefon (czynny od poniedziałku do piątku 8:00-16:00):
+48 48 365 50 17
+48 790 303 086
+48 537 840 555

WhatsApp
+48 790 303 086

Adres e-mail:
kontakt@marohome.pl

Nr. konta bankowego (mBank)
56 1140 2004 0000 3602 8383 7066

Nr. konta bankowego walutowego w EURO
91 1140 2004 0000 3712 1968 1232

Nr. konta bankowego walutowego w USD
27 1140 2004 0000 3512 1968 1221
Kod SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

Napisz do nas

Twoje dane będziemy przetwarzać zgodnie z naszą Polityką prywatności.

Masz pytanie? Zadzwoń (+48) 48 365 50 17 lub napisz kontakt@marohome.pl

Poznaj MARO HOME Stories i zapisz się do naszego newslettera. W prezencie otrzymasz 10% zniżki na zakupy