Twój koszyk

W czym możemy pomóc?

Tak, wszystkie nasze pościele, prześcieradła i ręczniki to STANDARD 100 od OEKO-TEX®. OEKO-TEX to niezależny na całym świecie system testowania i certyfikacji, który bada szkodliwe substancje, które są zabronione lub regulowane przez prawo, które są szkodliwe dla zdrowia. Testują również blaknięcie koloru i kwasowość jako środek zapobiegawczy w celu ochrony zdrowia na każdym etapie produkcji. 

Przeczytaj więcej tutaj>

Link do strony z płatnością jest wielorazowy. W przypadku błędu płatności należy raz jeszcze wejść w link, który został przesłany osobnym mailem na adres podany podczas zamówienia i skorzystać z linku do płatności.

Jeśli będziesz miał dalsze trudności z opłaceniem zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci sfinalizować transakcję.

Przeczytaj więcej tutaj>

Udzielamy dwuletniej gwarancji na wszystkie nasze produkty. Jeżeli nasz produkt kuli się powyżej 5% standardowego rozmiaru, odbarwia, pęka – napisz do nas na kontakt@marohome.pl, opisz problem, dołącz zdjęcia, a wymienimy/naprawimy przedmiot bezpłatnie.

Kod rabatowy możesz wpisać na etapie podsumowania zamówienia, w dwóch miejscach – w koszyku i w kasie. Pamiętaj tylko, aby zrobić to jeszcze przed dokonaniem płatności za zamówienie. 

Jak najbardziej możesz zmienić adres wysyłki. Poinformuj nas jednak o tym jak najszybciej. Jeśli paczka jeszcze do Ciebie nie wyjechała mamy możliwość zmiany adresu dostawy.

Tak, Twoje dane są u nas bezpieczne – dbamy o nie i przetwarzamy zgodnie z przepisami RODO.

Jeżeli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, możesz je anulować. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

Skrzynki mailowe potrafią omyłkowo przydzielić nasze wiadomości do folderu SPAM. Sprawdź, czy tam nie trafiło potwierdzenie Twojego zamówienia i dodaj nasz adres mailowy do listy zaufanych odbiorców. Jeżeli mimo wszystko nie możesz nigdzie znaleźć wiadomości od nas, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta – udzielimy Ci wszystkich informacji związanych z aktualnym statusem złożonego zamówienia.

Wpisz w pole Nazwa firmy NAZWĘ FIRMĘ oraz NIP – wystawimy fakturę na podane dane.

W momencie złożenia przez Ciebie zamówienia zaczynamy krojenie, szycie i pakowanie zakupionych produkty. Dla produktów, które mamy na magazynie jest to od 1 do 2 dni. Produkty, które wykonywane są pod Twoje indywidualne zamówienie przygotowywane są w terminie nie dłuższym niż ten podany na karcie produktu, trwa to zazwyczaj od 2 do 7 dni roboczych. Proces ten kończy się wysyłką produktów kurierem pod wskazany przez Ciebie adres.

Po przygotowaniu przesyłki, wysyłamy Ci wiadomość na podany przez Ciebie adres mailowy. Znajdziesz tam linka, dzięki któremu masz możliwość śledzić swoje zamówienie. wysyłana jest wiadomość z linkiem umożliwiającym śledzenie paczki.

Sprawdź status przesyłki, korzystając z otrzymanego linku. Jeżeli nie dostałaś maila z listem przewozowym lub masz problem z kurierem skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta – pomożemy Ci wyjaśnić tę sytuację.

Tak – wszystkie zamówienia przekraczające kwotę 250 zł wysyłane są na nasz koszt, chyba że w danym czasie trwa promocja na darmową wysyłkę, która zmienia tę kwotę.

Tak, wysyłamy paczki zagraniczne. Na chwile obecną koszt takiej wysyłki ustalany jest indywidulanie w zależności od lokalizacji dostawy oraz gabarytów produktów, które mamy dostarczyć.

Zamówione przez Ciebie produkty pakujemy w zależności od ich wagi oraz gabarytu w kartony pochodzące z materiałów z recyclingu. 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po dokonaniu przez Ciebie płatności.
Dostępne metody płatności:

  • Płatności online realizowane za pośrednictwem operatora Przelewy24 
  • Płatności za pobraniem (płatności dokonywana kurierowi w momencie odbioru przesyłki) – nie dotyczy produktów personalizowanych.

Po wybraniu przycisku Przelewy24, możesz skorzystać z kilku metod zapłaty:

  • Kartą kredytową lub debetową
  • Przelewem bankowym
  • Płatność odroczona PayPo – kup teraz i zapłać za 30 dni lub rozłóż na raty.

Tak. Wybierz metodę za pobraniem w koszyku zakupowym.

UWAGA: Nie dotyczy produktów personalizowanych

Tak, możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą płatniczą. Po przejściu na stronę pośrednika płatności Przelewy24 (szybkie płatności), wybierasz opcję “Płatność kartą”.

Przelew tradycyjny można wykonać przez platformę Przelewy24. Zawsze możesz opłacić zamówienie wykonując przelew na poniższe dane:
Nr. konta bankowego (Alior Bank)
60 2490 0005 0000 4500 2181 2852

Nr. konta bankowego walutowego w EURO
49 2490 0005 0000 4600 8243 8874
Kod SWIFT Alior Banku: ALBPPLPW

TYTUŁ PRZELEWU: NUMER ZAMÓWIENIA

Tak, możesz. Wybierz ze sposobów płatności Przelewy24/Szybki przelew (także odroczona płatność PayPo), wybierz metodę płatności PayPo i postępuj zgodnie ze wskazówkami. 

Więcej informacji o polityce zwrotów znajdziesz TUTAJ

Produkty, które zakupisz w naszym w sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych. Czas ten liczony jest od momentu odebrania przez Ciebie lub upoważnionej przez Ciebie osoby paczki, do dnia nadania przesyłki zwrotnej.

UWAGA: Nie dotyczy produktów personalizowanych

Zazwyczaj środki za zwrot przesyłamy Ci niezwłocznie w momencie otrzymania przez nas paczki oraz weryfikacji, że produkty są pełnowartościowe. Maksymalny czas w jakim dostaniesz zwrot pieniędzy za zamówienie to 14 dni.

Środki zwracane są przez nas zawsze w takiej formie, w jakiej opłaciłeś zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem na wskazany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.

Dbamy o to, by nasze produkty były najwyższej jakości. Jeżeli jednak zamówione produkty nie spełniły Twoich oczekiwań, możesz go reklamować. Wyślij zgłoszenie z opisem wady, zdjęciem produktu i propozycją zadośćuczynienia na nasz adres: kontakt@marohome.pl lub zadzwoń do biura obsługi klienta. 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Przepraszamy najmocniej za pomyłkę! Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta – telefonicznie lub mailowo. Zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze nieprawidłowe zamówienie. Przekażemy Ci też wszystkie informacje o przesyłce produktu, który zamawiałeś.

Informacje o nas

Adres:
Giserska 28
26-600 Radom

Telefon (czynny od poniedziałku do piątku 8:00-16:00):
48 365 50 17

Adres e-mail:
kontakt@marohome.pl

Nr. konta bankowego (Alior Bank)
60 2490 0005 0000 4500 2181 2852

Nr. konta bankowego walutowego w EURO
49 2490 0005 0000 4600 8243 8874
Kod SWIFT Alior Banku: ALBPPLPW

Napisz do nas