SKOŃCZY SIĘ ZA:

To jest miłość od pierwszego dotyku. Materiał jest idealny, prany kilkukrotnie nie traci swoich walorów, hafty wyszywane są dopracowane estetyczne nic się z nimi nie dzieje. Polecam!

Viola

Do sklepu

Kupujesz, ale nie płacisz!
Płacisz później, nawet 30 dni później.

Zamawiasz jak zwykle w sklepach obsługiwanych przez PayPo. Odbierasz zakupy, sprawdzasz czy Ci pasują czy nie i płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia lub rozkładasz zakup na raty! Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.

Jak to działa?

01.

Składając zamówienie wybierasz opcję „Szybki przelew (lub płatność odroczona PayPo)”.

02.

Podajesz nam swoje podstawowe dane, a PayPo płaci za Ciebie rachunek!

03.

Otrzymujesz swoje zakupy.

04.

Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę, rozłożenie Twojej płatności na raty lub zwrot zamówionych produktów. Po prostu.

Korzyści:

Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą – jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwot swoich pieniędzy.

Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz – płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji

Jesteś objęty Gwarancją Kupującego – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.

Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.

Możesz pozwolić sobie na więcej – pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące

FAQ:

  1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
    Nie. Do skorzystaia z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
  2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
    Możesz zapłacić szybkimi płatnościami online z każdego banku – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
  3. Czy to jest bezpieczne?
    Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
  4. Czy to coś kosztuje?
    Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie otrzymasz osobno. Nie musisz decydować się od razu.
  5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
    Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
  6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
    Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

Zawsze możesz uzyskać więcej informacji:

+48 22 333 74 60
info@paypo.pl

PayPo Sp. z o.o.
https://www.paypo.pl

Masz pytanie? Zadzwoń (+48) 48 365 50 17 lub napisz kontakt@marohome.pl

Poznaj MARO HOME Stories i zapisz się do naszego newslettera. W prezencie otrzymasz 10% zniżki na zakupy