Wymiana i zwrot w MARO HOME
WAŻNE: Produkt powinien być zwrócony w stanie kompletnym i nienaruszonym.
UWAGA! Sklep MARO HOME nie przyjmuje zwrotów produktów spersonalizowanych np. kompletów pościeli z indywidualnym haftem, ręczników z inicjałem, poduszek dekoracyjnych z monogramem, prześcieradeł na niestandardową wysokość czy produktów szytych na indywidualny wymiar.
1. WYMIEŃ LUB ODDAJ PRODUKT
Wypełnij formularz wymiany produktu na inny i dołącz go do paczki -> TUTAJ. Odeślemy do Ciebie nowe produkty za darmo na terenie PL 🙂
Jeżeli chcesz zwrócić produkt wypełnij formularz, który znajduje się pod tym LINKIEM i dołącz go do paczki.
Pamiętaj, że zwroty przesłane bez dołączonego formularza mogą być przetwarzane dłużej, co może wydłużyć czas zwrotu pieniędzy. Aby przyspieszyć cały proces, zachęcamy do dołączenia wypełnionego formularza zwrotu do paczki. Dzięki temu szybciej zidentyfikujemy przesyłkę, sprawdzimy ją i sprawniej zakończymy procedurę zwrotu środków.
2. FORMA ZWROTU
Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
3. PAKOWANIE
Włóż zwracany/e produkt/y do oryginalnego opakowania wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Zamknij i zabezpiecz paczkę.
4. WYSYŁKA
Niezależnie od wybranej formy przesyłki – wyślij paczkę na nasz adres:
MARO HOME
UL. GISERSKA 28
26-600 RADOM
UWAGA! Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5. ZWROT PIENIĘDZY
W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twój zwrot i w sytuacji uzyskania pozytywnej opinii zwrócimy Ci dokonaną płatność w taki sam sposób jakiego użyłeś do zapłaty, lub na rachunek bankowy, jeśli wyrazisz na to zgodę. Proces ten może się wydłużyć do czasu otrzymania rzeczy z powrotem.
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, masz na to 14 dni bez podawania przyczyny.
Prosimy, żeby formularz zwrotu, paragon oraz produkt umieścić w jednej przesyłce.
W formularzu zwrotu prosimy podać dane kontaktowe oraz inne informacje umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon, fakturę, numer zamówienia, itp). Wymagany jest podpis.
Jeżeli produkt nosi ślady użytkowania MARO HOME ma prawo nie przyjąć zwrotu.
6. ZWROT PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W ZESTAWIE
W naszym sklepie oferujemy atrakcyjne rabaty na wybrane zestawy produktów. W związku z tym zwroty zestawów podlegają następującym zasadom:
- Zwrot całego zestawu:
Klient ma prawo do zwrotu całego zestawu w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Zestaw musi być zwrócony w komplecie, w stanie nienaruszonym i oryginalnym opakowaniu. - Częściowy zwrot zestawu:
Jeśli klient zdecyduje się na zwrot tylko części zestawu, rabat za kupienie w zestawie przestaje obowiązywać.
W takim przypadku:
– produkty zatrzymane przez klienta zostaną przeliczone według ich regularnej ceny,
– różnica między zapłaconą ceną a regularną ceną zatrzymanych produktów zostanie odjęta od kwoty zwrotu.
Przykład rozliczenia
Jeśli zestaw o wartości 400 zł (po rabacie -15%) zawiera 2 produkty po 235 zł każdy (łącznie 470 zł bez rabatu) i klient zwraca tylko jeden z nich – otrzyma zwrot w wysokości:
470 zł (cena regularna produktów) – 235 zł (produkt zatrzymany) = 235 zł zwrotu, czyli faktycznie otrzyma kwotę pomniejszoną o utracony rabat.
UWAGA! Sklep MARO HOME nie przyjmuje zwrotów produktów spersonalizowanych np. kompletów pościeli z indywidualnym haftem, ręczników z inicjałem, poduszek dekoracyjnych z monogramem, prześcieradeł na niestandardową wysokość czy produktów szytych na indywidualny wymiar.
Prosimy o przemyślane zakupy.